Den bedste hjælp man kan få…

…er den der kommer HELT fra hjertet!

Nohr ELSKER det – og vi ligeså 😄✌🏻

Der findes da ikke noget skønnere end når de små gengiver og deltager…

Jeg hentede Nohr ude ved min mor og far i formiddags – han havde været til en enkelt overnatning fra igår middags, og imens fik vi ordnet lidt i haven, og kommet et skridt videre med drivhuset.


Per fortsatte på drivhuset i formiddags, imens jeg kørte ud til mor og far med rundstykker og hentede Nohr, hyggede med ham, rullede ham til lur, og hyggede med ham igen.

Efter luren fik han sin politiscooter, som jeg bestilte for nogle uger siden – og så susede vi udenfor til Per, som var kommet en del længere i løbet af dagen 🙂


Nu er døren monteret – den er købt hos Urban Wood Support nede ved Europaplads overfor Dokk1 – virkelig skøn træbiks med masser af lækkert genbrug, gammelt træ og unikke møbler.

Døren passer perfekt med de gamle vinduer, vi selv har gemt 👌🏻

Nederst har Per monteret skifer istedet for træ – så det forbliver solidt i jordhøjde 🙈

Nu mangler han efterhånden bare at fuge nogle enkelte steder, før jeg træder i karakter med maling og pensel :))

Nohr har hjulpet med at sætte kalmarbræddet op over skiferpladerne idag – og da han kom indenfor i stuen til sit værktøj igen, gik han straks igang med at hamre og lavede endda også “hive-søm-op-bevægelsen med hammerens ene ende 😆 jeps, han har luret den af 😉

Han har også luret bedstefar af 😂 ham strøg direkte op i min fars lænestol igår, og begyndte at lave snorkelyde (muahaha!)…

Og imorges kl. halv syv kunne min mor pludselig høre Nohr i babyalarmen “mig ik’ sove mere”… jamen, okay så 😂

Med fare for at gentage mig selv – alt bliver bare sjovere og sjovere 🙌🏻

Leave a Reply

